• تاریخ انتشار: پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳ | کد خبر : 22037
  • به گزارش گروه خواندنی وعده صادق، یکی از سوغات دنیای مدرن، چاقی است که خود عامل بسیاری از بیماری‌های دیگر همچون کلسترول، فشار خون، دیابت، سرطان و مشکلات قلبی عروقی است.
    متخصصان به افراد چاق توصیه می‌کنند که به کمک روش‌های اصولی و صحیح هرچه زودتر اضافه وزن خود را کاهش دهند.
    متوسل شدن به عمل‌های جراحی سنگین، استفاده از وسایل و ابزارهای لاغری و استفاده از داروهای ضدچاقی علاوه بر تحمیل قیمتی گزاف، در بیشتر موارد کاری بیهوده و برگشت‌پذیر است و اثرات جانبی خاص خود را بر سلامتی عمومی بدن برجای می‌گذارد.
    متخصصان و مشاوران لاغری بر این باور هستند که یکی از موثرترین و بهترین روش‌های کاهش وزن اصولی مصرف مواد غذایی سالم و چربی‌سوز به خصوص سوپ‌های چربی‌سوز است.
    این سوپ‌ها علاوه بر این‌که مواد لازم و مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند، سبب کاهش وزن سریع و سالم می‌شوند.
    مواد لازم برای تهیه سوپ چربی‌سوز
    ۳ عدد گوجه فرنگی
    یک دسته کرفس
    ۲ عدد هویج
    ۶ عدد عدد پیازچه
    نصف پیاز کوچک
    ۴ برگ کلم
    کنسرو لوبیا یا نخود سبز
    نمک و فلفل
    پودر کاری
    یک دسته جعفری
    طرز تهیه
    همه مواد شستنی را بشویید و خرد کنید و در قابلمه‌ای بزرگ بریزید، بر روی آن تا نیمه آب بریزید و ادویه‌ها را نیز اضافه کنید. تا ۱۰ دقیقه باید مواد به همراه آب بجوشند؛ سپس دمای گاز را کم کنید و نیم ساعت آن را در همان حال بگذارید.
    برای بهتر شدن طعم آن می‌توانید آن‌ها را در مخلوط‌کن بریزید و از ادویه‌هایی که مورد علاقه‌تان است، استفاده کنید.
    تا یک هفته از این سوپ استفاده کنید؛ در پایان ۷ روز ۴ تا ۷ کیلو کاهش وزن سالم و اصولی را تجربه کرده‌اید.
    منبع: Healthy Food Team
    انتهای پیام/

       نظر مخاطبان                                  نظرشما چیست؟               در انتظار تایید:0

  • برچسب ها : , , ,
  •  

    رزرو هتل در مشهد

     

    آخرین اخبار