• تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸ | کد خبر : 39492
  • به گزارش وعده صادق، پس از اقدام شبکۀ خبری العالم در انعکاس مواضع گروه‌های فلسطینی در قبال ملاقات بحث برانگیز «محمود عباس» با مریم رجوی در پاریس، فعالیت‌های خبری دفتر شبکۀ العالم طی روزهای گذشته در رام الله محدود شده است.

    تشکیلات خودگردان مدعی شده که شبکۀ العالم مجوز فعالیت ندارد و این برخورد آنها دلایل سیاسی ندارد.

    با انتشار خبر ملاقات رئیس تشکیلات خودگردان با سرکردۀ گروهک تروریستی منافقین، شبکۀ العالم به انعکاس نقطه نظرات مردم فلسطین و مسئولان گروه‌ها و احزاب فلسطینی پرداخت که این امر بازتاب گسترده‌‌‌ای در فلسطین داشت و باعث شد فلسطینی‌ها به این اقدام ابومازن واکنش منفی نشان دهند.

    شبکۀ العالم در واکنش به محدودیت‌های اعمال شده از سوی تشکیلات خودگردان، رایزنی با اتحادیه روزنامه نگاران فلسطینی را آغاز کرده و در همین راستا روزنامه نگاران فلسطینی نیز حمایت خود را از شبکه العالم اعلام کرده‌اند.

    از سوی دیگر، رایزنی شبکۀ العالم با مسئولان حکومت خودگردان برای رفع این محدودیتها ادامه دارد.

    شبکۀ خبری العالم ۵ تیم خبری فعال در سرزمین فلسطین دارد که یک تیم در قدس اشغالی، ۲ تیم در کرانۀ باختری و ۲ تیم در غزه مستقر و به صورت مستمر در حال پوشش تحولات و رویدادهای فلسطین هستند.

       نظر مخاطبان                                  نظرشما چیست؟               در انتظار تایید:0

  • برچسب ها : , , ,
  •  

    رزرو هتل در مشهد

     

    آخرین اخبار