• تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۷ | کد خبر : 4651
  • به گزارش وعده صادق، فارس به نقل از رویترز خبر داد، قاضی مذکور این اقدام را ناقض قانون حفاظت از مشتریان تلفن یا Telephone Consumer Protection دانسته است.

    این قاضی از آن دسته از مشترکان تلفن همراه که از این طریق حقوقشان نقض شده خواسته است تا در صورت تمایل از یاهو شکایت کرده و موضوع را شخصا پیگیری کنند.

    یاهو در برابر این موضوع واکنش منفی نشان داده و خواستار توقف این روند برای جلوگیری از کاهش اعتبار و حسن شهرت خود شده است. این شرکت همچنین خواستار رسیدگی بی سروصدا به این موضوع شده است.

    بیش از ۵۰۰ هزار کاربر تلفن همراه می توانند بر مبنای این تخلف یاهو از آن شکایت کنند. ارسال پیامک خودکار خوش امدید و سپس پیامک های جداگانه از طریق مسنجر یاهو بدون درخواست و نیاز کاربران موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.

    کاربرانی که چنین پیام های ناخواسته ای دریافت کرده اند می توانند به ازای هر پیام تا ۱۵۰۰ دلار غرامت دریافت کنند و همین مساله موجب نگرانی جدی یاهو شده است. پیش از این اپراتور آمریکایی T-Mobile US هم در آوریل سال ۲۰۱۴ به علت ارسال پیام های ناخواسته برای کاربرانش به پرداخت جریمه محکوم شده بود.

       نظر مخاطبان                                  نظرشما چیست؟               در انتظار تایید:0

  • برچسب ها :
  •  

    رزرو هتل در مشهد

     

    آخرین اخبار